عملیات ساخت بولوار و تقاطع قمربنی‌هاشم (ع) با هدف اتصال تقاطع مصلی به بولوار حر و ایجاد مسیر جدید به‌سمت حرم‌مطهررضوی در روزهای پایانی به‌سر می‌برد و به‌زودی این مسیر شش‌کیلومتری بهره‌برداری خواهد شد.

بولوار تازه تاسیس قمربنی‌هاشم(ع) مشهد آماده بهره‌برداری/ تقاطع مصلی به بولوار حر متصل می‌شود

به گزارش قدس خراسان، با پایان عملیات‌های مختلف، علائم ترافیکی این مسیر نیز نصب و ایمن‌سازی آن از سوی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد انجام شده است.

در این راستا، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد با تشریح اقدامات و پروژه‌های انجام‌شده در جریان تکمیل و تجهیز بولوار و تقاطع قمربنی‌هاشم (ع)، اظهار کرد: ساخت این بولوار، برقراری ارتباط بین بولوار حر و بولوار سرخس به ۴۵متری و بزرگراه بسیج را ممکن می‌کند.

کاهش بار ترافیکی بولوار حر

به‌گفته علی سمیعی، با افتتاح این بولوار، کاهش بار ترافیکی بولوار حر با ایجاد ارتباط جاده محمدآباد به شبکه معابر شرقی و بزرگراه بسیج میسر می‌شود. وی در ادامه در تشریح اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری گفت: در راستای تکمیل این پروژه مهم شهری، سی تابلو اطلاعاتی هدایت مسیر در این معبر جانمایی و نصب شده است.

سمیعی با بیان اینکه پانصد تابلو انتظامی، اخباری و حاشیه‌نما نیز برای آگاهی رانندگان در این مسیر نصب شده است، ادامه داد: همچنین جای‌گیری ۱۰بشکه ترافیکی و اجرای ۳۰کیلومتر خط‌کشی محوری با رنگ سرد و ۴هزار مترمربع خط‌کشی هاشور با رنگ سرد از دیگر اقدامات در این مسیر است.

تجهیز تقاطع حر به سیستم فرماندهی

وی همچنین از تجهیز تقاطع حر و قمربنی‌هاشم (ع) به سیستم فرماندهی خبر داد و گفت: تجهیز و ایمنی مسیر بولوار مصلای شرقی به قمربنی‌هاشم (ع) به هفت چراغ هشداردهنده چشمک‌زن و نصب و جانمایی تجهیزات ترافیکی برای کاهش حوادث و ایجاد سهولت بیشتر در رفت‌وآمد و همچنین کاهش حجم ترافیک در این مسیر انجام شده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.